Loading…

Regnskabsassistent med rejseerfaring

28-37 timer | Aarhus | Start med det samme.

Regnskabsassistent med rejseerfaring.

Vi har igen fået travlt i rejsebranchen. Rigtig travlt. Det er skønt efter 2 år på meget lavt blus. Derfor søger vi nu endnu en dygtig kollega, der brænder lige så meget for rejser, som vi gør.

Er du en struktureret regnskabsassistent med rejseerfaring, som også kan lave det administrative arbejde for rejsekonsulenterne, er dette det perfekte job for dig.

 

Om jobbet:

Vores nye kollega skal kunne udfylde to roller i et job. Den ene rolle er som regnskabsassistent med administrative- og regnskabsmæssige opgaver. Jo mere kvik og videbegærlig du er, jo flere muligheder for at dygtiggøre dig indenfor dette område. Arbejdet foregår i samarbejde med virksomhedens HR- og regnskabsansvarlig.

Den anden rolle er som back-up for rejsekonsulenterne. Opgaverne indebærer bl.a. tilbudsskrivning, afstemninger, opfølgning og booking af diverse rejseprodukter, fremsendelse af rejsedokumenter til kunder og meget mere. Denne funktion er en af virksomhedens vigtigste, da det signalerer vores ry ud af huset samt viser, at vi er ordentlige og kompetente.

Jobbet er ikke et sælgerjob men, der vil være telefonisk og skriftlig kontakt med kunder og leverandører.

 

Om dig:

  • Det er et krav, at du har praktisk erfaring som regnskabsassistent og, er talnørd med stort overblik.
  • Det er et krav, at du har rejst rundt i verden på de oversøiske destinationer som f.eks. backpacker eller rejseleder. Kan du ikke opfylde dette krav, vil du ikke komme i betragtning til dette job.
  • Det er et stort plus, hvis du har rejst i, eller har indgående kendskab til Syd- og Mellemamerika.
  • Du er detaljeorienteret, struktureret, ordentlig og kompetent.
  • Du har let ved at sætte dig ind i nye systemer.
  • Du skriver og taler flydende engelsk og dansk.
  • Kan arbejde i et til tider hektisk miljø, hvor der er højt til loftet og bølgerne kan gå højt.

 

Om os:

Hannibal Travel er et danskejet rejsebureau, der i mere end 30 år har lavet individuelle skræddersyede rejser til hele verden. Vi sætter en ære i at sammensætte lige nøjagtig det eventyr, kunderne drømmer om. Vi har rigtig mange stamkunder og, er specialiseret i de oversøiske destinationer, i særdeleshed Syd- og Mellem Amerika. Vi er 9 medarbejdere fordelt på økonomi/HR, salg, produktion og marketing samt et par studentermedhjælpere. Vi holder til i lyse lokaler i centrum af Aarhus.

 

Det praktiske:

  • Løn: Efter kvalifikationer. Der udover pension- og sundhedsordning samt mulighed for opsparing til arbejdsrelateret rejseaktiviteter.
  • Overenskomst: Ja, REJSAs overenskomst med KRIFA.
  • Arbejdstiden er 28-37 timer ugentligt fordelt på mandag-fredag efter aftale men, så vidt muligt i kontorets åbningstid, der er fra kl. 10.00-17.00.
  • Arbejdstedet er Fredensgade 41, 1., 8000 Aarhus C, hvilket er lige ved siden af banegården og rutebilstationen.
  • Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt.
  • Start dato: Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette.

Sådan søger du

Send en kort ansøgning inkl. dit rejse c.v. til: Nancy@hannibal.dk

Har du spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til at kontakte Nancy på 70 270 370.